Produktbild
Curran, James (Goldsmiths, University of London, UK) (Hrsg.)

Media and Cultural Theory

Buch

This is a collection bringing together leading scholars to address key questions and concerns in media and cultural studies - issues of community, geography, identity, cultural production, technology and aesthetics. As well as broad overview chapters considering phenomena such as globalization, post-modernism and post-feminism, the book will also contain case studies including the US after 9/11, media use by diasporic communities, the politics of performance labor and the impact of the internet on mass media industries.

CHF 195.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Morley, David (University of London, UK) (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-31704-7
  • EAN: 9780415317047
  • Produktnummer: 1689986
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 324 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D0.0 cm 635 g
  • Abbildungen: 4 Tables, black and white
  • Gewicht: 635
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

2 weitere Werke von Curran, James (Goldsmiths, University of London, UK) (Hrsg.):


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.