Produktbild
Lilie Chouliaraki

Media, Organizations and Identity

Buch

The mass media, press and television have always been central in the formation of corporate identity and the promotion of business image and reputation. This volume provides a new perspective into the interrelationships between media and organizations across three dimensions: Media as Business, Media in business and Business in the media.

CHF 115.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Morsing, M. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-230-51551-2
  • EAN: 9780230515512
  • Produktnummer: 4462474
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 214 S.
  • Masse: H21.6 cm x B14.0 cm 415 g
  • Auflage: 2010
  • Gewicht: 415

Über den Autor


LILIE CHOULIARAKI is Prof of Media and Communications, Dept. of Media and Communications at LSE and Research Director of POlis, LSE's forum for debate and research in journalism and society. METTE MORSING (Ph.D.) is Professor and Director of CBS Center for Corporate Social Responsibility (cbsCSR) at Copenhagen Business School, Denmark.

22 weitere Werke von Lilie Chouliaraki:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.