Lilie Chouliaraki
Media, Organizations and Identity
Buch
The mass media, press and television have always been central in the formation of corporate identity and the promotion of business image and reputation. This volume provides a new perspective into the interrelationships between media and organizations across three dimensions: Media as Business, Media in business and Business in the media.
CHF 132.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Morsing, M. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-349-35390-3
- EAN: 9781349353903
- Produktnummer: 24088976
- Verlag: Palgrave
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 214 S.
- Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D1.2 cm 268 g
- Auflage: 2010
- Gewicht: 268
Über den Autor
LILIE CHOULIARAKI is Prof of Media and Communications, Dept. of Media and Communications at LSE and Research Director of POlis, LSE's forum for debate and research in journalism and society. METTE MORSING (Ph.D.) is Professor and Director of CBS Center for Corporate Social Responsibility (cbsCSR) at Copenhagen Business School, Denmark.
22 weitere Werke von Lilie Chouliaraki:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.