Produktbild
Robert G. (Hrsg.) Picard

Media Firms

Structures, Operations, and Performance

Buch

'Media Firms' presents studies applying the company level approach to media and communication firms. It reviews economic factors and pressures on media and communications companies, and seeks to improve understanding of how these elements affect market and company structures, operations, and performance of firms.

CHF 60.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-51629-7
  • EAN: 9780415516297
  • Produktnummer: 23356744
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 500 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 500

19 weitere Werke von Robert G. (Hrsg.) Picard:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.