Clifford G. Christians
Media Ethics
Cases and Moral Reasoning
Buch
Media Ethics: Cases and Moral Reasoning challenges readers to think analytically about ethical situations in mass communication through original case studies and commentaries about real-life media experiences.
CHF 157.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Fackler, Mark / Richardson, Kathy Brittain / Kreshel, Peggy
- ISBN: 978-0-367-24397-5
- EAN: 9780367243975
- Produktnummer: 33153194
- Verlag: Taylor & Francis Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 478 S.
- Masse: H23.8 cm x B18.9 cm x D2.7 cm 999 g
- Auflage: 11 ed
- Abbildungen: 3 Line drawings, black and white; 4 Halftones, black and white
- Gewicht: 999
Über den Autor
Clifford G. Christians is Research Professor of Communications, Professor of Journalism, and Professor of Media Studies Emeritus at the University of Illinois, Urbana-Champaign.Mark Fackler is Professor of Communications emeritus at Calvin College, Grand Rapids, Michigan.Kathy Brittain Richardson is the president of Westminster College in New Wilmington, Pennsylvania.Peggy J. Kreshel is Associate Professor of Advertising at the Grady College of Journalism and Mass Communication at the University of Georgia.
21 weitere Werke von Clifford G. Christians:
Cases and Moral Reasoning
Ebook (EPUB Format)
CHF 40.00
Cases and Moral Reasoning
Ebook (EPUB Format)
CHF 181.90
Cases and Moral Reasoning
Ebook (PDF Format)
CHF 181.90
Cases and Moral Reasoning
Ebook (PDF Format)
CHF 40.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.