Produktbild
Clifford G. Christians

Media Ethics

Cases and Moral Reasoning

Buch

Media Ethics: Cases and Moral Reasoning challenges readers to think analytically about ethical situations in mass communication through original case studies and commentaries about real-life media experiences.

CHF 157.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Fackler, Mark / Richardson, Kathy Brittain / Kreshel, Peggy
  • ISBN: 978-0-367-24397-5
  • EAN: 9780367243975
  • Produktnummer: 33153194
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 478 S.
  • Masse: H23.8 cm x B18.9 cm x D2.7 cm 999 g
  • Auflage: 11 ed
  • Abbildungen: 3 Line drawings, black and white; 4 Halftones, black and white
  • Gewicht: 999

Über den Autor


Clifford G. Christians is Research Professor of Communications, Professor of Journalism, and Professor of Media Studies Emeritus at the University of Illinois, Urbana-Champaign.Mark Fackler is Professor of Communications emeritus at Calvin College, Grand Rapids, Michigan.Kathy Brittain Richardson is the president of Westminster College in New Wilmington, Pennsylvania.Peggy J. Kreshel is Associate Professor of Advertising at the Grady College of Journalism and Mass Communication at the University of Georgia.

21 weitere Werke von Clifford G. Christians:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.