Produktbild
Oliver, Mary Beth (The Pennsylvania State University, USA) (Hrsg.)

Media Effects

Advances in Theory and Research

Buch

First edition published by McGraw-Hill 2002. Third edition published by Routledge 2008.

CHF 125.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Raney, Arthur A. (Florida State University, USA) (Hrsg.) / Bryant, Jennings (University of Alabama, USA) (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-138-59022-9
  • EAN: 9781138590229
  • Produktnummer: 30156577
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 444 S.
  • Masse: H17.8 cm x B25.3 cm x D2.6 cm 886 g
  • Auflage: 4 New edition
  • Abbildungen: 2 Tables, black and white
  • Gewicht: 886
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Über den Autor


Mary Beth Oliver is the Bellisario Professor of Media Studies in the Bellisario College of Communications at Pennsylvania State University, USA, where she also serves as Co-Director of the Media Effects Research Laboratory.Arthur A. Raney is the James E. Kirk Professor of Communication in the College of Communication and Information at Florida State University, USA.Jennings Bryant is CIS Distinguished Professor Emeritus at the University of Alabama, USA.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.