Produktbild
Stuart Cunningham

Media Economics

Ebook (EPUB Format)

This core textbook examines the economic paradigms at work in media industries and markets, enabling analysis of the media system as a whole. In addition to succinct accounts of neo-classical and critical political economics, this insightful text offers fresh perspectives for understanding media drawn from two 'heterodox' approaches: institutional economics and evolutionary economics. Applying these paradigms to vital topics and case studies, Stuart Cunningham, Terry Flew and Adam Swift stress the value - and limits - of contending economic approaches in understanding how the media operates today.Succinct and accessible, this text is essentia… Mehr

CHF 37.40

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Flew, Terry / Swift, Adam
  • ISBN: 978-1-350-30643-1
  • EAN: 9781350306431
  • Produktnummer: 37686681
  • Verlag: Bloomsbury UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 192 S.
  • Plattform: EPUB

Über den Autor


Stuart Cunningham is Distinguished Professor of Media and Communication at Queensland University of Technology, Australia.

41 weitere Werke von Stuart Cunningham:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.