Produktbild
Marc J. Epstein

Measuring and Improving Social Impacts

A Guide for Nonprofits, Companies and Impact Investors

Buch

A book for managers grounded in the best academic and managerial research. A practical guide describing the steps for identifying, measuring and improving social impact. With numerous examples of actual organizational approaches, research into more than fifty organizations, and extensive practical guidance and best practices, it fills a critical gap.

CHF 48.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Yuthas, Kristi
  • ISBN: 978-1-907643-99-6
  • EAN: 9781907643996
  • Produktnummer: 16560880
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 453 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 453

Über den Autor


MARC J. EPSTEIN is Distinguished Research Professor of Management at Rice University in Houston, Texas. KRISTI YUTHAS is Associate Professor of Accounting at Portland State University.

65 weitere Werke von Marc J. Epstein:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.