Produktbild
Blanton, Hart (University of Connecticut, USA) (Hrsg.)

Measurement in Social Psychology

Buch

CHF 195.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Jessica M., LaCroix (Hrsg.) / Gregory D., Webster (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-138-91323-3
  • EAN: 9781138913233
  • Produktnummer: 23227172
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 270 S.
  • Masse: H45.2 cm x B34.8 cm x D1.7 cm 522 g
  • Abbildungen: 8 Tables, black and white
  • Gewicht: 522
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

Über den Autor


Hart Blanton is Professor of Communication at Texas A&M University. He conducts research in the areas of social influence, health communication, and research methodology.Jessica M. LaCroix is Research Assistant Professor at the Uniformed Services University of the Health Sciences and specializes in health psychology, research methodology, and military suicide prevention.Gregory D. Webster is Associate Professor of Social Psychology at University of Florida Research Foundation with graduate degrees from the College of William & Mary and the University of Colorado.

2 weitere Werke von Blanton, Hart (University of Connecticut, USA) (Hrsg.):


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.