Produktbild
Marko (Hrsg.) Sarstedt

Measurement and Research Methods in International Marketing

Buch

Addresses issues pertaining to measurement and research methodology in an international marketing context. This title also addresses a range of subjects including response-bias in cross-cultural research, problems with cultural distance measures, and construct specification. It focuses on the development and application of novel research methods.

CHF 149.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Schwaiger, Manfred (Hrsg.) / Taylor, Charles R. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-78052-094-0
  • EAN: 9781780520940
  • Produktnummer: 11321519
  • Verlag: Emerald Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 200 S.
  • Masse: H23.2 cm x B15.7 cm x D2.4 cm 528 g
  • Gewicht: 528
  • Sonstiges: Professional & Vocational

3 weitere Werke von Marko (Hrsg.) Sarstedt:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.