Measurement and Research Methods in International Marketing
Addresses issues pertaining to measurement and research methodology in an international marketing context. This title also addresses a range of subjects including response-bias in cross-cultural research, problems with cultural distance measures, and construct specification. It focuses on the development and application of novel research methods.
CHF 149.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Schwaiger, Manfred (Hrsg.) / Taylor, Charles R. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-78052-094-0
- EAN: 9781780520940
- Produktnummer: 11321519
- Verlag: Emerald Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 200 S.
- Masse: H23.2 cm x B15.7 cm x D2.4 cm 528 g
- Gewicht: 528
- Sonstiges: Professional & Vocational
3 weitere Werke von Marko (Hrsg.) Sarstedt:
Bewertungen
Anmelden