Produktbild
Celia (Hrsg.) Hoyles

Mathematics Education and Technology-Rethinking the Terrain

The 17th ICMI Study

Buch

Mathematics Education and Technology-Rethinking the Terrain revisits the important 1985 ICMI Study on the influence of computers and informatics on mathematics and its teaching.  The focus of this book, resulting from the seventeenth Study led by ICMI, is the use of digital technologies in mathematics teaching and learning in countries across the world. Specifically, it focuses on cultural diversity and how this diversity impinges on the use of digital technologies in mathematics teaching and learning. Within this focus, themes such as mathematics and mathematical practices; learning and assessing mathematics with and through digital technolo… Mehr

CHF 284.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Lagrange, Jean-Baptiste (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4419-0145-3
  • EAN: 9781441901453
  • Produktnummer: 4532558
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 494 S.
  • Masse: H24.4 cm x B16.7 cm x D4.0 cm 886 g
  • Abbildungen: 50 schwarz-weiße Abbildungen
  • Reihenbandnummer: 13
  • Gewicht: 886

10 weitere Werke von Celia (Hrsg.) Hoyles:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.