Tim Jackson
Mastering Fashion Marketing
Ebook (PDF Format)
This is the first book on the subject that combines contemporary marketing theory with analysis of operational marketing practice within the fashion industry. It contains the views of key practitioners and much original case study material from leading fashion organizations to provide unique insights into the reality of fashion marketing.
CHF 43.20
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Shaw, David
- ISBN: 978-1-137-09271-7
- EAN: 9781137092717
- Produktnummer: 37747182
- Verlag: Bloomsbury UK
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 240 S.
- Plattform: PDF
- Abbildungen: Bibliographie
Über den Autor
TIM JACKSON is Principal Lecturer at the London College of Fashion, UK, specialising in luxury brand management, fashion buying and marketing.
89 weitere Werke von Tim Jackson:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.