Produktbild
Christian (Hrsg.) Fuchs

Marx And The Political Economy Of The Media

Studies in Critical Social Science Volume 79

Buch

Leading scholars of media and communication studies examine what Marx and his political economy have to offer their disciplines.

CHF 44.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Mosco, Vincent (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-60846-708-2
  • EAN: 9781608467082
  • Produktnummer: 31045363
  • Verlag: Haymarket Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 614 S.
  • Masse: H22.8 cm x B15.2 cm x D3.5 cm 852 g
  • Gewicht: 852
  • Sonstiges: General (US: Trade)

Über den Autor


Christian Fuchs is professor at the University of Westminster and editor of the open access online journal tripleC: Communication, Capitalism & Critique. He is author of works such as Culture and Economy in the Age of Social Media or Digital Labour and Karl Marx (Routledge, 2015).Vincent Mosco is Professor Emeritus of Sociology at Queen's University where he was Canada Research Chair in Communication and Society and head of the Department of Sociology. He is author of books such as To the Cloud: Big Data in a Turbulent World (Paradigm Publishers, 2014) and The Political Economy of Communication (Sage, 2009).

17 weitere Werke von Christian (Hrsg.) Fuchs:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.