Alberto (Hrsg.) Amaral
Markets in Higher Education
Rhetoric or Reality?
Buch
This volume presents the most comprehensive international discussion yet on the role of markets in higher education. It considers both the political and economic implications of the rising trend towards introducing market elements in higher education. The book draws together leading international scholars in higher education to explore different theoretical perspectives and present new empirical evidence on market mechanisms in higher education in several Western countries.
CHF 122.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Dill, David D. (Hrsg.) / Jongbloed, Ben B. (Hrsg.) / Teixeira, Pedro (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-4020-4612-4
- EAN: 9781402046124
- Produktnummer: 2228062
- Verlag: Springer Netherlands
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 372 S.
- Masse: H23.3 cm x B15.5 cm x D2.0 cm 559 g
- Auflage: 2004
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 559
19 weitere Werke von Alberto (Hrsg.) Amaral:
Rhetoric or Reality?
Ebook (PDF Format)
CHF 130.00
Rhetoric or Reality?
Ebook (PDF Format)
CHF 1,995.65
Rhetoric or Reality?
Ebook (PDF Format)
CHF 212.50
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.