Produktbild
Alberto (Hrsg.) Amaral

Markets in Higher Education

Rhetoric or Reality?

Buch

This volume presents the most comprehensive international discussion yet on the role of markets in higher education. It considers both the political and economic implications of the rising trend towards introducing market elements in higher education. The book draws together leading international scholars in higher education to explore different theoretical perspectives and present new empirical evidence on market mechanisms in higher education in several Western countries.

CHF 122.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Dill, David D. (Hrsg.) / Jongbloed, Ben B. (Hrsg.) / Teixeira, Pedro (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4020-4612-4
  • EAN: 9781402046124
  • Produktnummer: 2228062
  • Verlag: Springer Netherlands
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 372 S.
  • Masse: H23.3 cm x B15.5 cm x D2.0 cm 559 g
  • Auflage: 2004
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 559

19 weitere Werke von Alberto (Hrsg.) Amaral:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.