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Alberto (Hrsg.) Amaral

Markets in Higher Education

Rhetoric or Reality?

Buch

This volume presents the most comprehensive international discussion yet on the role of markets in higher education. It considers both the political and economic implications of the rising trend towards introducing market elements in higher education. The book draws together leading international scholars in higher education to explore different theoretical perspectives and present new empirical evidence on market mechanisms in higher education in several Western countries.

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Produktdetails


Weitere Autoren: Dill, David D. (Hrsg.) / Jongbloed, Ben B. (Hrsg.) / Teixeira, Pedro (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4020-2815-1
  • EAN: 9781402028151
  • Produktnummer: 1719069
  • Verlag: Springer Netherlands
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 372 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.5 cm 723 g
  • Auflage: 2004
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 723

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