Peter L. Berger
Markets, Morals, and Religion
Buch
The examination of the relationship of economic activity to other important aspects of human life and social behavior has inspired some of the most interesting and provocative social-scientific research in the past one hundred years. This book of original essays by leading thinkers across many disciplines offers new insights into enduring questions about how modern and modernizing market economies are both shaped by and shapers of morality, values, and religion.
CHF 66.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Imber, Jonathan B. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-4128-0666-4
- EAN: 9781412806664
- Produktnummer: 2740447
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 254 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 385 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 385
55 weitere Werke von Peter L. Berger:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.