Noel (Hrsg.) Scott
Marketing of Tourism Experiences
Buch
Examines the marketing of experience-based tourism from a theoretical and practical perspective. This book collates the work of tourism academics to provide a statement of the development.
CHF 170.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Laws, Eric (Hrsg.) / Boksberger, Philipp (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-415-56758-9
- EAN: 9780415567589
- Produktnummer: 23164698
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 284 S.
- Masse: H24.6 cm x B17.4 cm 690 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 690
Über den Autor
Noel Scott is a senior lecturer in the School of Tourism and Leisure Management, The University of Queensland.Eric Laws is an adjunct professor at James Cook University, Cairns, Queensland, Australia.Philipp Boksberger is Director of the Institute for Tourism and Leisure Research at the University of Applied Science HTW Chur, Switzerland.
26 weitere Werke von Noel (Hrsg.) Scott:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.