Produktbild
Noel (Hrsg.) Scott

Marketing of Tourism Experiences

Buch

Examines the marketing of experience-based tourism from a theoretical and practical perspective. This book collates the work of tourism academics to provide a statement of the development.

CHF 170.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Laws, Eric (Hrsg.) / Boksberger, Philipp (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-56758-9
  • EAN: 9780415567589
  • Produktnummer: 23164698
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 284 S.
  • Masse: H24.6 cm x B17.4 cm 690 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 690

Über den Autor


Noel Scott is a senior lecturer in the School of Tourism and Leisure Management, The University of Queensland.Eric Laws is an adjunct professor at James Cook University, Cairns, Queensland, Australia.Philipp Boksberger is Director of the Institute for Tourism and Leisure Research at the University of Applied Science HTW Chur, Switzerland.

26 weitere Werke von Noel (Hrsg.) Scott:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.