Produktbild
Alan Fyall

Marketing for Tourism and Hospitality

Collaboration, Technology and Experiences

Buch

CHF 156.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Legohérel, Patrick / Frochot, Isabelle / Wang, Youcheng
  • ISBN: 978-1-138-12127-0
  • EAN: 9781138121270
  • Produktnummer: 23940243
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 620 S.
  • Masse: H24.6 cm x B18.9 cm x D3.6 cm 1'310 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 1310

Über den Autor


Alan Fyall is Orange County Endowed Professor of Tourism Marketing and Graduate Programs' Director at the Rosen College of Hospitality Management, University of Central Florida, USA. Patrick Legohérel is Professor at the School of Hotel and Tourism Management (ESTHUA), University of Angers, France, where he teaches tourist behaviour, marketing strategy, pricing and revenue management in hospitality and tourism, international marketing. Isabelle Frochot is a senior lecturer at the University of Savoie, France, where she teaches tourist behaviour, experiential tourism, branding and international tourism. Youcheng Wang is William C. Peeper Preeminent Professor in Destination Marketing and Dean of the Rosen College of Hospitality Management, University of Central Florida, USA.

34 weitere Werke von Alan Fyall:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.