Marketing and Smart Technologies
Proceedings of ICMarkTech 2021, Volume 1
This book includes selected papers presented at the International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech 2021), held at University of La Laguna, Tenerife, Spain, during December 2¿4, 2021. It covers up-to-date cutting-edge research on artificial intelligence applied in marketing, virtual and augmented reality in marketing, business intelligence databases and marketing, data mining and big data, marketing data science, web marketing, e-commerce and v-commerce, social media and networking, geomarketing and IoT, marketing automation and inbound marketing, machine learning applied to marketing, customer data management and CRM, and…
Mehr
CHF 330.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: López, Eduardo Parra (Hrsg.) / Moutinho, Luiz (Hrsg.) / Santos, José Paulo Marques dos (Hrsg.)
- ISBN: 978-981-1692-67-3
- EAN: 9789811692673
- Produktnummer: 38643087
- Verlag: Springer Nature Singapore
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2022
- Seitenangabe: 756 S.
- Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D4.3 cm 1'422 g
- Auflage: 1st ed. 2022
- Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
- Gewicht: 1422
Über den Autor
149719336
5 weitere Werke von José Luís (Hrsg.) Reis:
Bewertungen
Anmelden