Produktbild
Álvaro (Hrsg.) Rocha

Marketing and Smart Technologies: Proceedings of Icmarktech 2019

Buch

This book includes selected papers presented at the International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech 2019), held at Maieutica Academic Campus (University Institute of Maia & Polytechnic Institute of Maia) in Maia, Portugal, from 27 to 29 November 2019. It covers up-to-date cutting-edge research on artificial intelligence applied in marketing, virtual and augmented reality in marketing, business intelligence databases and marketing, data mining and big data, marketing data science, web marketing, e-commerce and v-commerce, social media and networking, geomarketing and IoT, marketing automation and inbound marketing, machi… Mehr

CHF 271.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Reis, José Luís (Hrsg.) / Peter, Marc K. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-981-1515-63-7
  • EAN: 9789811515637
  • Produktnummer: 32906259
  • Verlag: Springer Nature
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 458 S.
  • Masse: 1'101 g
  • Auflage: 2020
  • Reihenbandnummer: 167
  • Gewicht: 1101

Über den Autor


101012602

100 weitere Werke von Álvaro (Hrsg.) Rocha:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.