Produktbild
Morrison, Alastair M. (Purdue University, USA)

Marketing and Managing Tourism Destinations

Buch

First edition published by Routledge 2013--T.p. verso.

CHF 80.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-138-89729-8
  • EAN: 9781138897298
  • Produktnummer: 23294928
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 690 S.
  • Masse: H24.3 cm x B17.7 cm x D3.7 cm 1'720 g
  • Auflage: 2 New edition
  • Abbildungen: 194 Line drawings, color; 156 Halftones, color; 1 Tables, color; 350 Illustrations, color
  • Gewicht: 1720

Über den Autor


Alastair M. Morrison, Ph.D., is the CEO of Belle Tourism International Consulting, Ltd. (BTI) and a distinguished professor emeritus of the School of Hospitality and Tourism Management at Purdue University, West Lafayette, Indiana. He serves as a visiting professor at the University of Greenwich in London and is co-editor in chief of the International Journal of Tourism Cities.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.