Marketing and Managing Tourism Destinations
First edition published by Routledge 2013--T.p. verso.
CHF 190.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-138-89728-1
- EAN: 9781138897281
- Produktnummer: 23294915
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2018
- Seitenangabe: 690 S.
- Masse: H24.6 cm x B17.4 cm 1'480 g
- Auflage: 2. A.
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 1480
Über den Autor
Alastair M. Morrison, Ph.D., is the CEO of Belle Tourism International Consulting, Ltd. (BTI) and a distinguished professor emeritus of the School of Hospitality and Tourism Management at Purdue University, West Lafayette, Indiana. He serves as a visiting professor at the University of Greenwich in London and is co-editor in chief of the International Journal of Tourism Cities.
15 weitere Werke von Alastair M. Morrison:
Bewertungen
Anmelden