Marketing and Feminism
Current issues and research
Stimulating, challenging discussions of feminist perspectives in marketing. This book highlights assumptions about women and gender in theory and practice. Topics include the 'dark side' of female consumption and marketing, sex and sexuality.
CHF 236.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Maclaran, Pauline (Hrsg.) / Stevens, Lorna (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-415-21972-3
- EAN: 9780415219723
- Produktnummer: 23351229
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2000
- Seitenangabe: 304 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 720 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 720
3 weitere Werke von Miriam (Hrsg.) Catterall:
Bewertungen
Anmelden