Produktbild
Richard George

Marketing Tourism in South Africa

Buch

Marketing Tourism in South Africa 6e offers a solid foundation in marketing theory applied to the unique context of the tourism industry in South Africa. This updated edition is a definitive source for universities, universities of technology and colleges where courses in Tourism Marketing and Event Marketing are offered. Marketing Tourism in South Africa 6e is written in a simple and concise style to appeal to both tourism students and practitioners. The text familiarises the reader with the tourism industry in South Africa its statistics, trends, main organisations and role-players.

CHF 48.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-19-074043-6
  • EAN: 9780190740436
  • Produktnummer: 31656351
  • Verlag: OXFORD UNIV PR
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 704 S.
  • Masse: H17.0 cm x B23.9 cm x D3.3 cm
  • Auflage: 6. A.

44 weitere Werke von Richard George:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.