Produktbild
Richard George

Marketing Tourism in South Africa

Buch

The text familiarizes the reader with the tourism industry in South African - its statistics, trends, main organizations and role-players. Each chapter is followed by a case study set in a Southern African environment. The new edition makes particular reference to the 2010 FIFA World Cup. The book has updated statistics, new case studies and a brand new chapter on corporate social responsibility.

CHF 63.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-19-598215-2
  • EAN: 9780195982152
  • Produktnummer: 22688914
  • Verlag: OXFORD UNIV PR
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 496 S.
  • Masse: H23.6 cm x B16.8 cm x D3.0 cm 794 g
  • Auflage: 3. A.
  • Gewicht: 794

44 weitere Werke von Richard George:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.