Richard George
Marketing Tourism in South Africa
Buch
The text familiarizes the reader with the tourism industry in South African - its statistics, trends, main organizations and role-players. Each chapter is followed by a case study set in a Southern African environment. The new edition makes particular reference to the 2010 FIFA World Cup. The book has updated statistics, new case studies and a brand new chapter on corporate social responsibility.
CHF 63.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-0-19-598215-2
- EAN: 9780195982152
- Produktnummer: 22688914
- Verlag: OXFORD UNIV PR
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 496 S.
- Masse: H23.6 cm x B16.8 cm x D3.0 cm 794 g
- Auflage: 3. A.
- Gewicht: 794
44 weitere Werke von Richard George:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.