Produktbild
Alan Wilson

Marketing Research

Delivering Customer Insight

Ebook (EPUB Format)

This core textbook provides students with a concise and user-friendly overview of the marketing research process, taking a refreshingly non-technical approach. The goal of this focused text is to equip students with the skills needed to interpret and implement the outcomes of such research to effectuate meaningful change. Keeping digital data and internet research at its heart, Marketing Research details the main stages of the research process, covering both quantitative and qualitative methods and offers a plethora of case studies and examples.Now in its fourth edition, this popular and accessible textbook is ideal for use on marketing resea… Mehr

CHF 78.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-350-30524-3
  • EAN: 9781350305243
  • Produktnummer: 37686568
  • Verlag: Bloomsbury UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 385 S.
  • Plattform: EPUB
  • Auflage: 4. Auflage
  • Abbildungen: 34 bw illus

Über den Autor


Alan Wilson is Professor of Marketing at the University of Strathclyde Business School, UK.

72 weitere Werke von Alan Wilson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.