Produktbild
Parth Mehta

Marketing Research

A comparative research

Buch

It is the comparative study book. It is only for the practical study. It is the research of the market only for gaining the practical knowledge. It helps to other students, how to conduct the market research and its helpful to them. This book provide the valuable information to the other students or reader that how to conduct the research on the various company. i hope that this book helps the students.

CHF 52.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-659-69096-9
  • EAN: 9783659690969
  • Produktnummer: 37436366
  • Verlag: LAP Lambert Academic Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 80 S.
  • Masse: H22.0 cm x B15.0 cm x D0.5 cm 137 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 137

Über den Autor


My name is Parth Mehta. I am perusing MBA.my area of interest in marketing field like market research, sales and promotion activity. I start my book publishing with this book. This is my first book which will be published.

18 weitere Werke von Parth Mehta:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.