Produktbild
G. Foxall

Marketing Psychology

The Paradigm in the Wings

Buch

Marketing Psychology portrays the behaviour of consumers as influenced by its environmental consequences and extends this analysis to marketing management by proposing a novel understanding of the marketing firm. The book undertakes a behaviour analysis of consumer choice, based on a critical extension of radical behaviourism to the interpretation of human economic behaviour. This suggests that consumer behaviour is explained by locating it among the environmental contingencies that shape and maintain it. The result is a view of consumer choice and marketing response which transcends current understanding with profound managerial and policy i… Mehr

CHF 189.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-333-66277-9
  • EAN: 9780333662779
  • Produktnummer: 19552946
  • Verlag: Palgrave Macmillan
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1997
  • Seitenangabe: 203 S.
  • Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D0.0 cm 430 g
  • Abbildungen: XIII, 203 p.
  • Gewicht: 430
  • Sonstiges: Undergraduate

Über den Autor


GORDON R. FOXALL

14 weitere Werke von G. Foxall:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.