Produktbild
Robert E. Stevens

Marketing Planning Guide, Second Edition

Ebook (PDF Format)

This newly revised book presents systematic approaches to developing marketing plans for products, services, and other situations. Philosophically sound and practically oriented, Marketing Planning Guide, Second Edition examines principles and their applications to provide a complete understanding of the marketing planning process. All aspects of marketing planning, including situation analysis, objectives, strategy, control, and implementation are thoroughly treated. Worksheets at the end of each chapter guide you in creating your own plan--once all the worksheets are completed you will have roughed out a complete marketing plan. Marketing P… Mehr

CHF 43.20

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Loudon, David L. / Wrenn, Bruce / Warren, William E.
  • ISBN: 978-1-00-052508-3
  • EAN: 9781000525083
  • Produktnummer: 37697952
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 382 S.
  • Plattform: PDF
  • Auflage: 2. Auflage

Über den Autor


Robert E. Stevens, David L. Loudon, Bruce Wrenn, William E. Warren

4 weitere Werke von Robert E. Stevens:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.