Produktbild
Nigel Piercy

Marketing Organisation (RLE Marketing)

Buch

Aimed primarily at the MBA student or those preparing for professional qualifications in the marketing field, this book analyses the process of decision making in marketing and the role of organisation. It examines: * The study of the organisational location and positioning of the marketing function * The analytical perspectives of information-processing theories of organisation * The relationship between structure and information * Organisational processes

CHF 170.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-138-79151-0
  • EAN: 9781138791510
  • Produktnummer: 15983365
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 630 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 630

Über den Autor


Multivolume collection by leading authors in the field

44 weitere Werke von Nigel Piercy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.