Nigel Piercy
Marketing Organisation (RLE Marketing)
Buch
Aimed primarily at the MBA student or those preparing for professional qualifications in the marketing field, this book analyses the process of decision making in marketing and the role of organisation. It examines: * The study of the organisational location and positioning of the marketing function * The analytical perspectives of information-processing theories of organisation * The relationship between structure and information * Organisational processes
CHF 170.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-138-79151-0
- EAN: 9781138791510
- Produktnummer: 15983365
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 248 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 630 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 630
Über den Autor
Multivolume collection by leading authors in the field
44 weitere Werke von Nigel Piercy:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.