Produktbild
Edmund (Director and co-founder of Market2win Ltd) Bradford

Marketing Navigation

How to keep your marketing plan on course to implementation success

Buch

Billions of dollars are lost from marketing plans that fail to get implemented properly. This book draws upon fresh research, new technology and decades of experience to help marketers improve their chances of success. it proposes a practical marketing navigation system to help businesses ensure their plan identifies risks and delivers targets.

CHF 59.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Erickson, Steve (Vice President Strategic Marketing for Parker Hannifin Corporation, Cleveland, Ohio, Parker Hannifin Corporation) / McDonald, Malcolm
  • ISBN: 978-1-908999-24-5
  • EAN: 9781908999245
  • Produktnummer: 33449138
  • Verlag: Goodfellow Publishers Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H24.6 cm x B18.9 cm x D0.0 cm
  • Abbildungen: Figures
  • Sonstiges: Professional & Vocational

1 weiteres Werk von Edmund (Director and co-founder of Market2win Ltd) Bradford:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.