Produktbild
Larry M. Robinson

Marketing Megaworks

The Top 150 Books and Articles

Buch

With this comprehensive annotated bibliography, the reader can discover the most important works on any one topic in marketing and review their contents within a matter of minutes. Using the selection technique of citation analysis, which tabulates the number of times a particular work is referred to in scholarly literature, the authors have chosen 150 books and articles that have had the greatest impact on the discipline of marketing. They also include Journal of Marketing award-winning articles from 1977 to 1983, as well as Alpha Kappa Psi award winners and other classic books and articles. Each citation contains a description of content, a… Mehr

CHF 112.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Adler, Roy D.
  • ISBN: 978-0-275-92318-1
  • EAN: 9780275923181
  • Produktnummer: 1475958
  • Verlag: Praeger
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1987
  • Seitenangabe: 224 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.6 cm 507 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 507

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.