Produktbild
Alain Jolibert

Marketing Management

A Value-Creation Process

Ebook (PDF Format)

Marketing Management challenges the traditional view of marketing as a function, considering it instead as a series of processes pervading the entire organization and involving most personnel as part-time marketers. The authors argue that every company or institution must manage four main processes: strategic positioning, market intelligence, value creation and value generation.Adopting a global approach, the book focuses on value creation and introduces students to the tools of the marketing mix in a process oriented manner.New to this edition:- New coverage of technology applications and developments and B2B marketing- Consistent focus on v… Mehr

CHF 88.35

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Mühlbacher, Hans / Flores, Laurent / Dubois, Pierre-Louis
  • ISBN: 978-0-230-36367-0
  • EAN: 9780230363670
  • Produktnummer: 37741107
  • Verlag: Bloomsbury UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 464 S.
  • Plattform: PDF
  • Auflage: 2. Auflage

Über den Autor


ALAIN JOLIBERT is Professor of Marketing at Université Pierre Mendes, Grenoble, France.

1 weiteres Werk von Alain Jolibert:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.