Produktbild
Kevin Duncan

Marketing Greatest Hits Volume 2: Another Masterclass in Modern Marketing Ideas

Buch

Hard on the heels of the popular Marketing Greatest Hits comes volume II, a must-have compendium of everything you need to know from the best minds in modern marketing - abridged, condensed, and ready for immediate action.As well as saving hundreds of hours of reading time, the reader is able to grasp ideas with pithy accuracy, explain them authoritatively to colleagues and, crucially, avoid being hoodwinked by those who claim to understand a concept when in fact they have got the wrong end of the stick.40 books - including Hot, Flat and Crowded and Emotionomics - are summarised in six short chapters, one-minute summaries, and one-sentence su… Mehr

CHF 20.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4081-5721-3
  • EAN: 9781408157213
  • Produktnummer: 23989201
  • Verlag: A & C Black Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Masse: H19.5 cm x B12.6 cm x D1.8 cm 171 g
  • Auflage: New
  • Gewicht: 171

Über den Autor


Kevin Duncan

50 weitere Werke von Kevin Duncan:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.