Produktbild
Lynne Eagle

Marketing Ethics & Society

Buch

Marketing, while essential to organisational success, is arguably one of the most controversial aspects of business management. Criticisms of marketing's impact range from fostering materialism and unsustainable consumption patterns through to the use of deception, stifling of innovation and lowering of quality, to name but a few. Taking a holistic and international perspective, this book critically examines the ethical challenges marketing faces and explores strategies marketers can use to respond to those challenges. The book examines specific aspects of marketing activities, such as ethical considerations in relation to young consumers, p… Mehr

CHF 167.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Dahl, Stephan
  • ISBN: 978-1-4462-9661-5
  • EAN: 9781446296615
  • Produktnummer: 17969267
  • Verlag: Sage Publications Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 320 S.
  • Masse: H24.1 cm x B19.6 cm x D2.1 cm 796 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 796

19 weitere Werke von Lynne Eagle:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.