Thomas Bieger
Marketing Concept - The St. Gallen Management Approach
Buch
This book presents marketing and business processes as an integral part of the St. Gallen Management Model. It provides a tight introduction into the field of marketing and puts the added value in the center of a market-oriented management approach. The book addresses relevant topics such as market analysis, marketing planning, marketing strategy, positioning, application of marketing tools, product design, price, distribution and communication policy, service provision, innovation and controlling processes. This book aims at students in the first year as well as at practitioners who want to obtain a quick overview of this field.
CHF 32.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
L024:
Lieferbar in 24 Stunden
Produktdetails
- ISBN: 978-3-8252-5752-1
- EAN: 9783825257521
- Produktnummer: 37349226
- Verlag: Uni-Taschenbücher
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2021
- Seitenangabe: 201 S.
- Masse: H21.5 cm x B15.0 cm x D1.2 cm 318 g
- Auflage: 2., überarbeitete A.
- Gewicht: 318
Über den Autor
Prof. Dr. Thomas Bieger ist Ordentlicher Universitätsprofessor für Betriebswirtschaftslehre mit besonderer Berücksichtigung der Tourismuswirtschaft an der Universität St. Gallen.
36 weitere Werke von Thomas Bieger:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.