Produktbild
Chris Fill

Marketing Communications

Buch

The new edition of Marketing Communications delivers a rich blend of theory with examples of contemporary marketing practice.  Providing a critical insight into how brands engage audiences, Fill and Turnbull continues to be the definitive marketing communications text for undergraduate and postgraduate students in marketing and related fields.

CHF 78.60

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Turnbull, Sarah
  • ISBN: 978-1-292-23497-7
  • EAN: 9781292234977
  • Produktnummer: 30073183
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 800 S.
  • Masse: H26.4 cm x B19.2 cm x D2.7 cm 1'492 g
  • Auflage: 8. A.
  • Gewicht: 1492

27 weitere Werke von Chris Fill:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.