Chris Fill
Marketing Communications
Buch
The new edition of Marketing Communications delivers a rich blend of theory with examples of contemporary marketing practice. Providing a critical insight into how brands engage audiences, Fill and Turnbull continues to be the definitive marketing communications text for undergraduate and postgraduate students in marketing and related fields.
CHF 78.60
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
L024:
Lieferbar in 24 Stunden
Produktdetails
Weitere Autoren: Turnbull, Sarah
- ISBN: 978-1-292-23497-7
- EAN: 9781292234977
- Produktnummer: 30073183
- Verlag: Pearson Academic
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 800 S.
- Masse: H26.4 cm x B19.2 cm x D2.7 cm 1'492 g
- Auflage: 8. A.
- Gewicht: 1492
27 weitere Werke von Chris Fill:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.