Produktbild
Scott McCabe

Marketing Communications in Tourism and Hospitality

Concepts, Strategies and Cases

Buch

The rapid diffusion of technology in tourism and hospitality, coupled with the fragmenting and consolidating nature of tourism and hospitality sector, has demanded an increased emphasis on marketing communication strategies: how they can meet the changing and challenging demands of modern consumers, and ultimately maintain a company's competitive edge.Marketing Communications for Tourism and Hospitality: concepts, strategies and cases is the first text to discuss this vital discipline specifically for the tourism and hospitality industry. Using specific contemporary case studies, such as lastminute.com, Starwood and Easyjet, it explains and… Mehr

CHF 57.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7506-8277-0
  • EAN: 9780750682770
  • Produktnummer: 3373280
  • Verlag: Elsevier
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 320 S.
  • Masse: H24.6 cm x B18.9 cm 590 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 590

20 weitere Werke von Scott McCabe:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.