Produktbild
Gary Armstrong

Marketing: An Introduction, Global Edition

Buch

For principles of marketing courses.An engaging and practical introduction to marketingMarketing: An Introduction illustrates how creating and capturing customer value drives effective marketing strategies. The text reflects major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement and relationships. This in turn leaves students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies and practices.The 15th Edition features updated chapter-opening vignettes, Marketing at Work highlights, company cases and end-of-chapter exercises. With these, students get ample practice applying market… Mehr

CHF 85.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-292-43310-3
  • EAN: 9781292433103
  • Produktnummer: 37818452
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2022
  • Seitenangabe: 704 S.
  • Masse: H27.5 cm x B21.5 cm x D2.7 cm 1'478 g
  • Auflage: 15. A.
  • Gewicht: 1478

Über den Autor


152733835

77 weitere Werke von Gary Armstrong:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.