Produktbild
Marc Oliver Opresnik

Marketing: An Introduction, Global Edition

Buch

For undergraduate principles of marketing courses.This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. An introduction to marketing using a practical and engaging approachMarketing: An Introduction shows students how customer value -- creating it and capturing it -- drives effective marketing strategies. The 14th Edition reflects the major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement, and relationships, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. Through updated company cases, Marketing at Work highli… Mehr

CHF 85.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Armstrong, Gary / Kotler, Philip
  • ISBN: 978-1-292-29486-5
  • EAN: 9781292294865
  • Produktnummer: 30604155
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 680 S.
  • Masse: H27.7 cm x B21.5 cm x D2.4 cm 1'336 g
  • Auflage: 14. A.
  • Gewicht: 1336

19 weitere Werke von Marc Oliver Opresnik:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.