Market Opportunity Analysis
Text and Cases
Guides you step-by-step through the complicated process of determining the feasibility of marketing a new product or service. Using ten real-life case studies with sample reports of actual analyses, this book examines the factors that influence feasibility analyses. It is a useful classroom resource.
CHF 99.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Loudon, David L / Sherwood, Philip K / Dunn, John Paul
- ISBN: 978-0-7890-2419-0
- EAN: 9780789024190
- Produktnummer: 23172314
- Verlag: Taylor & Francis Inc
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 276 S.
- Masse: H21.6 cm x B15.6 cm 363 g
- Gewicht: 363
- Sonstiges: Professional & Vocational
5 weitere Werke von Stevens, Robert E (Southeastern Oklahoma State University, USA):
Bewertungen
Anmelden