Produktbild
Stevens, Robert E (Southeastern Oklahoma State University, USA)

Market Opportunity Analysis

Text and Cases

Buch

Guides you step-by-step through the complicated process of determining the feasibility of marketing a new product or service. Using ten real-life case studies with sample reports of actual analyses, this book examines the factors that influence feasibility analyses. It is a useful classroom resource.

CHF 99.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Loudon, David L / Sherwood, Philip K / Dunn, John Paul
  • ISBN: 978-0-7890-2419-0
  • EAN: 9780789024190
  • Produktnummer: 23172314
  • Verlag: Taylor & Francis Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 276 S.
  • Masse: H21.6 cm x B15.6 cm 363 g
  • Gewicht: 363
  • Sonstiges: Professional & Vocational

5 weitere Werke von Stevens, Robert E (Southeastern Oklahoma State University, USA):


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.