Produktbild
Nigel Piercy

Managing Marketing Information (RLE Marketing)

Buch

A good marketing information system is an essential ingredient of all successful marketing. This book provides a comprehensive introduction to this key subject. This book not only covers market research techniques but also shows how research techniques should fit into a broader market information system which is skilfully and intelligently designed to suit the particular corporate context.

CHF 170.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Evans, Martin
  • ISBN: 978-1-138-79314-9
  • EAN: 9781138793149
  • Produktnummer: 15983519
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 238 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 610 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 610

Über den Autor


Multivolume collection by leading authors in the field

44 weitere Werke von Nigel Piercy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.