Nigel Piercy
Managing Marketing Information (RLE Marketing)
Buch
A good marketing information system is an essential ingredient of all successful marketing. This book provides a comprehensive introduction to this key subject. This book not only covers market research techniques but also shows how research techniques should fit into a broader market information system which is skilfully and intelligently designed to suit the particular corporate context.
CHF 170.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Evans, Martin
- ISBN: 978-1-138-79314-9
- EAN: 9781138793149
- Produktnummer: 15983519
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 238 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 610 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 610
Über den Autor
Multivolume collection by leading authors in the field
44 weitere Werke von Nigel Piercy:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.