Produktbild
John T McManus

Managing Global Business Strategies

A Twenty-First-Century Perspective

Ebook (PDF Format)

Aimed at key decision makers and those responsible for global strategy, this book is about changing markets and the complexity of undertaking business in a fast paced technological and knowledge based age in a dynamic and strategic context. Trends show a renaissance in entrepreneurial activity that is fuelling innovation particularly in the so called BRIC nations of Brazil, Russia, China and India. For example, both China and India have benefited immensely from Foreign Direct Investment (FDI) and as a direct consequence both nation states are reshaping the way global business is conducted and the way investment decisions are made. Evidence wo… Mehr

CHF 68.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: White, Don / Botten, Neil
  • ISBN: 978-1-78063-157-8
  • EAN: 9781780631578
  • Produktnummer: 36159549
  • Verlag: Elsevier Science & Techn.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 246 S.
  • Plattform: PDF

Über den Autor


John McManus, PhD is based at the University of Lincoln (UK).

2 weitere Werke von John T McManus:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.