Produktbild
Simon (Hrsg.) Chadwick

Managing Football

Buch

Football is big business - the biggest sport on the planet, it has seen a massive commercial boom over the last twenty years which has resulted in it being worth $12 billion per annum, globally. Managing Football is the first book to respond to the growing professionalisation of the sport and the need for a text which both students on sport management courses and practitioners in the field can use. Expertly edited by two well known specialists in football management, it draws together the work of a world-class contributor team to form a comprehensive diagnosis of the most important issues facing football managers across the world, providing t… Mehr

CHF 66.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hamil, Sean (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-85617-544-9
  • EAN: 9781856175449
  • Produktnummer: 19757124
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 514 S.
  • Masse: H23.5 cm x B19.1 cm 940 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 940

Über den Autor


Sean Hamil is a lecturer at Birkbeck College, University of London, UK.Simon Chadwick is Professor of Sport Business Strategy and Marketing, Coventry University, UK.

17 weitere Werke von Simon (Hrsg.) Chadwick:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.