Produktbild
Martina (Hrsg.) Fuchs

Managing Culture and Interspace in Cross-border Investments

Building a Global Company

Buch

CHF 60.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Henn, Sebastian (Hrsg.) / Franz, Martin (Hrsg.) / Mudambi, Ram (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-367-24307-4
  • EAN: 9780367243074
  • Produktnummer: 29787177
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 194 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 390 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 390

Über den Autor


Martin Franz holds the chair of Human Geography at the Institute of Geography at the University Osnabrück. Martina Fuchs holds the chair of Economic and Social Geography at the Faculty of Management, Economics and Social Sciences at Cologne University. Sebastian Henn holds the chair of Economic Geography at the Institute of Geography at Friedrich Schiller University Jena. Ram Mudambi is Professor and Perelman Senior Research Fellow in Strategic Management at the Fox School of Business and Management at Temple University.

8 weitere Werke von Martina (Hrsg.) Fuchs:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.