Paul Reynolds
Management of Marketing
Buch
Covers the key topics of the marketing component of an MBA course and provides a balance of theory and application to ensure both aspects of the core concepts are covered. This book is accompanied by student and lecturer web sites providing additional material to enhance the points in the text and to ensure further learning.
CHF 53.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Lancaster, Geoff
- ISBN: 978-0-7506-6103-4
- EAN: 9780750661034
- Produktnummer: 22258985
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2005
- Seitenangabe: 424 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 780 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 780
Über den Autor
Geoff Lancaster, Paul Reynolds
75 weitere Werke von Paul Reynolds:
Ebook (PDF Format)
CHF 106.50
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.