Produktbild
Paul Reynolds

Management of Marketing

Buch

Covers the key topics of the marketing component of an MBA course and provides a balance of theory and application to ensure both aspects of the core concepts are covered. This book is accompanied by student and lecturer web sites providing additional material to enhance the points in the text and to ensure further learning.

CHF 53.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Lancaster, Geoff
  • ISBN: 978-0-7506-6103-4
  • EAN: 9780750661034
  • Produktnummer: 22258985
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 424 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 780 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 780

Über den Autor


Geoff Lancaster, Paul Reynolds

75 weitere Werke von Paul Reynolds:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.