Produktbild
Richard N. S. (Hrsg.) Robinson

Management and Marketing of Wine Tourism Business

Theory, Practice, and Cases

Buch

This book links research in wine marketing/management and wine tourism, offering international and multidisciplinary perspectives. Addressing the evolving nature of the wine tourism industry and market, the book brings in new research streams and technology advances such as; social media, customer empowerment and engagement, co-creation, social / responsible marketing and wine consumption. Each section includes an introductory chapter written by the editors discussing the aims and the chapters of the section. Section chapters provide theoretical and research based insights with practical implications, while every section is also complemented… Mehr

CHF 165.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Sigala, Marianna (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-09238-2
  • EAN: 9783030092382
  • Produktnummer: 32393775
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 412 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D2.2 cm 531 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2019
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 531

Über den Autor


Marianna Sigala is Professor of Tourism at the University of South Australia.Richard N. S. Robinson is Senior Lecturer at the University of Queensland Business School, Australia.

2 weitere Werke von Richard N. S. (Hrsg.) Robinson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.