Produktbild
M. Eric (Hrsg.) Gershwin

Liver Immunology

Principles and Practice

Buch

The third edition of this acclaimed work provides clinicians and investigators with a wealth of state-of-the-art information that will lead to fresh approaches in thinking about liver physiology and liver diseases. Developed by a panel of renowned international authors, this edition outlines a range of important advances in our understanding of the liver's role as an immune organ and the functions of innate and adaptive immunity in the pathogenesis of all liver diseases. Indeed, the liver is a vitally important immune organ producing liver-derived products that can trigger the innate and adaptive immune system to initiate, mediate, regulate… Mehr

CHF 211.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: P. Manns, Michael (Hrsg.) / Tanaka, Atsushi (Hrsg.) / M. Vierling, John (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-51708-3
  • EAN: 9783030517083
  • Produktnummer: 38335883
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 652 S.
  • Masse: H28.5 cm x B21.5 cm x D3.8 cm 2'009 g
  • Auflage: 3rd ed. 2020
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 2009

Über den Autor


M. Eric Gershwin, MDDistinguished Professor of MedicineThe Jack and Donald Chia Endowed ProfessorUniversity of California School of MedicineDavis, CAUSA John M. Vierling, MDProfessor of Medicine and SurgeryChief of HepatologyDirector of Baylor Liver HealthBaylor College of MedicineHouston, TXUSA Atsushi Tanaka, MD, PhDProfessor Department of MedicineTeikyo University School of MedicineTokyo, Japan Michael P. Manns, MDProfessor and Department of Medicine ChairDepartment of Gastroenterology, Hepatology, and EndocrinologyHannover Medical SchoolHannover, Germany

33 weitere Werke von M. Eric (Hrsg.) Gershwin:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.