Produktbild
Edward (Hrsg.) Brooks

Literature and Character Education in Universities

Theory, Method, and Text Analysis

Ebook (EPUB Format)

Literature and Character Education in Universities presents the potential of literary and philosophical texts for character education in modern universities. The book engages with theoretical and practical aspects of character development in higher education, combining conceptual discussion of the role of literature in character education with applied case studies from university classrooms. Character education within the academic context of the university presents unique challenges and opportunities. Literature and Character Education in Universities presents perspectives from academics in Europe, the USA and Asia, offering unique insights i… Mehr

CHF 53.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Cohen De Lara, Emma (Hrsg.) / Sánchez-Ostiz, Álvaro (Hrsg.) / Torralba, José Maria (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-00-045214-3
  • EAN: 9781000452143
  • Produktnummer: 37531778
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 216 S.
  • Plattform: EPUB
  • Abbildungen: 1 schwarz-weiße Abbildungen, 1 schwarz-weiße Zeichnungen

Über den Autor


Edward Brooks is the Executive Director of the Oxford Character Project at the University of Oxford, UK. Emma Cohen de Lara is a Senior Lecturer at Amsterdam University College and Research Fellow at the Amsterdam Institute for Social Science Research, the Netherlands. Álvaro Sanchez-Ostíz is an Associate Professor of Latin Philology at the University of Navarra, Spain.José Maria Torralba is an Associate Professor of Moral Philosophy and Director of the Core Curriculum Institute at the University of Navarra, Spain.

4 weitere Werke von Edward (Hrsg.) Brooks:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.