Produktbild
Alicia J. (Hrsg.) Jenkins

Lipoproteins in Diabetes Mellitus

Buch

Diabetes mellitus has become epidemic on a global scale, and millions of new cases are diagnosed every year. The epidemic of diabetes mellitus is expected to result in one of the steepest rises in human morbidity and mortality ever observed outside of wartime. Insulin resistance is a hallmark of pre-diabetes and type 2 diabetes mellitus, and is characterized by impaired insulin-signaling transduction.  Authoritative and comprehensive, Lipoproteins in Diabetes Mellitus details the many changes wrought by insulin resistance and diabetes mellitus on lipid and lipoprotein metabolism. The book begins by summarizing the various techniques to measur… Mehr

CHF 245.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Toth, Peter P. (Hrsg.) / Lyons, Timothy J. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4614-7553-8
  • EAN: 9781461475538
  • Produktnummer: 14751730
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 465 S.
  • Masse: H26.0 cm x B18.3 cm x D3.0 cm 1'092 g
  • Auflage: 2014
  • Abbildungen: Book; 31 schwarz-weiße und 66 farbige Abbildungen, 40 schwarz-weiße Tabellen
  • Gewicht: 1092

Über den Autor


Alicia Jenkins, MBBS, MD, FRACP, FRCPUniversity of Oklahoma Health Sciences Center, Section of Endocrinology and Diabetes, Oklahoma City, OK, USAPeter P. Toth, MD, PhD, FAAFP, FICA, FNLA, FCCP, FAHA, FACCCGH Medical Center, Sterling, ILUniversity of Illinois College of Medicine, Clinical Family and Community Medicine, Peoria, ILMichigan State University College of Osteopathic Medicine, Clinical Medicine, East Lansing, MI, USATimothy J. Lyons, MD, FRCP University of Oklahoma Health Sciences Center, Section of Endocrinology and Diabetes, Harold Hamm Diabetes Center, Oklahoma City, OK, USA

3 weitere Werke von Alicia J. (Hrsg.) Jenkins:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.